ΣΚΟΠΟΣ
Με την Έρευνα αξιολόγησης της εταιρείας μας, είχαμε ως σκοπό να καταγράψουμε το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών μας και παράλληλα να σταθμίσουμε την εικόνα μας στην αγορά, ακόμη και από μη πελάτες.
ΠΡΟΦΙΛ ΕΡΕΥΝΑΣ
Πραγματοποιήθηκε online, ανώνυμα από τη Χαραμή ΑΕ, σε εταιρίες πανελλαδικά (πελάτες και μη), από Ιούλιο ’19 έως και Σεπτέμβριο ’19. Μας απάντησαν συνολικά 66 εταιρίες, 52 πελάτες, δηλαδή που «έχουν συνεργαστεί» και 14 μη πελάτες, δηλαδή που «δεν έχουν συνεργαστεί».